Wraz z agencją Event Factory, która zaprosiła nas do współpracy, pracowaliśmy nad projektem akcji związanej z rozpoczęciem przez Milkę sponsorowania kadry polskich skoczków narciarskich. Do naszych działań należało m.in. stworzenie key visuala akcji.
Nasze najnowsze „dziecko”. PIBU to nowy producent koreańskich kosmetyków klasy premium, wprowadzanych obecnie na europejski i amerykański rynek. W zakres naszych prac weszły m.in.: kreacja nazwy, identyfikacja graficzna firmy, packaging, serwis www, strategia działań promocyjnych, prowadzenie kampanii reklamowych i marketingowych online i offline i wiele innych…
Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona to nasz partner, z którym współpracę nawiązaliśmy pod koniec 2017 roku. Najpierw opracowaliśmy KV szamponu Radical, potem m.in. stworzyliśmy reklamę telewizyjną.
Nasz wieloletni partner. Zakres prac dotyczy zarówno kreacji digital jak i na potrzeby poligrafii. Jako jedno z ostatnich zleceń, wykonaliśmy blog Portu Lotniczego, który również administrujemy, podobnie jak serwis www lotniska. Wspieramy działania Partnera w social media.
Współpracujemy już ponad 10 lat. Wykonaliśmy razem wiele projektów, od drobnych zleceń, po duże akcje reklamowe, od kreacji i tworzenia identyfikacji wizualnej, po wdrożenie i przeprowadzanie kampanii reklamowych czy akcji lojalnościowych. Nasze landing pages dla niektórych akcji były nagradzane w prestiżowych konkursach.
Koło to czołowy polski producent armatury. Przeprowadziliśmy dla nich między innymi 2 ogólnopolskie akcje „Nie olewamy miasta” oraz konkurs dla młodych architektów na projekt łazienki publicznej. W zakres działań wchodziły stworzenie identyfikacji wizualnej, przeprowadzenie kampanii reklamowej oraz przeprowadzenie akcji promocyjnej.
Nasza praca obejmuje zarówno projekty kreacyjne, jak również DTP. Zaprojektowaliśmy, a później również przeprowadzaliśmy lokalizację na 25 rynków, katalogów Beauty Manual oraz Nutrition Manual. Oprócz obsługi projektów z działu reklamy tradycyjnej, realizujemy dla Amway projekty digital –prezentacje DPS, aplikacje, filmy video, jak również landing pages.
Sama Luxottica może niewiele mówi, ale kryje się pod nią producent większości znanych marek ekskluzywnych okularów. Dla Luxottica Polska wykonujemy internetowe akcje promocyjne, projektujemy, składamy i drukujemy katalogi partnerskie, produkujemy materiały POS.
To największa polska winnica, znajdująca się na obrzeżach Krakowa. Stworzyliśmy pełną identyfikację firmy, od logo, przez etykiety, na wszelkich materiałach reklamowych kończąc. Nasza praca otrzymała wyróżnienie w najbardziej prestiżowym konkursie reklamy „Kreatura”.
Naszym zadaniem było wykreowanie nazwy, stworzenie identyfikacji, strony internetowej i aplikacji na potrzeby akcji informującej i wspierającej ludzi chorujących na nieswoiste zapalenie jelit.